marie-louise01 Geplaatst op 24-01-2017, 09:51 Reageer
gebruiker
Verstuur prive bericht

Missie Schiphol
Ga samen met je vriendjes op zoek naar Pursey de koe. Je gaat op speurtocht door de luchthaven en komt ondertussen heel veel te weten over Schiphol. Onderweg ga je samen met je vriendjes lekker Pannenkoeken eten. Ook ga je vliegtuigen kijken en stap je in een Fokker 100 die echt gevlogen heeft. Aan boord van de Fokker 100, hoor je gesprekken van de verkeerstoren met de vliegtuigen die op het platform staan. Ook kan je samen met je vriendjes een foto maken in een Cockpit, verkleed in een heus piloten kostuum. Aan het einde van de speurtocht ontdek je de geheime plaats van ‘Pursey de Koe’ en is “Missie Schiphol” voltooid!

Kijk voor het hele plot, uitgebreide informatie en foto’s op: http://www.tipskinderfeestje.nl/bestellen

Geschikt voor alle leeftijden
Of uw kind nou 6 jaar, 7 jaar, 8 jaar, 9 jaar, 10 jaar, 11 jaar of 12 jaar is, ze hebben het op Schiphol allemaal naar hun zin! De speurtocht (ook te gebruiken voor een leuke rondleiding) is daarom uitstekend geschikt voor alle leeftijden en ook zeker niet kinderachtig voor de wat oudere kinderen. Er wordt middels de speurtochtvragen en tussen de vragen door spelenderwijs erg veel informatie gegeven over de verschillende processen op de luchthaven die heel leuk is voor elke leeftijdsgroep. Zelfs u als volwassenen steekt nog een hoop van de speurtocht op!

Met dit unieke kinderfeestje geeft u uw kind gegarandeerd een onvergetelijke dag op Schiphol! Bovendien heeft u geen stress, want wij hebben alle voorbereidingen al voor u gedaan!

Kijk voor meer informatie op onze website:
http://www.tipskinderfeestje.nl/bestellen

Een greep uit wat andere ouders zeggen over dit kinderfeestje en de speurtocht:
Wij hebben inmiddels het feestje gevierd en de kinderen hebben het allemaal erg leuk gevonden. Wij zelf trouwens ook. Er viel een hoop te zien en te lopen. Kortom allemaal goed geslaagd en we vertellen het door! Dan heb ik ook nog een leuke reactie van een kind, toen ik het meisje in de auto in haar gordel zette zei ze het volgende letterlijk: ik vond het echt een heel leuk feestje! Altijd leuk om te horen toch? Veel succes met jullie bedrijfje! Mevr. vd Jagt, Nieuwkoop

Ik kan je zeggen dat het een groot succes was. Mijn zoontje werd 7 en we zijn met 8 kindjes naar Schiphol gegaan en hebben de speurtocht gedaan. Met 7 jaar kunnen ze allemaal nog niet heel goed lezen dus hebben we gezamenlijk de vragen gedaan en ook bij de vragen meteen het antwoord gegeven. We hebben er dus geen wedstrijd van gemaakt maar desalniettemin vonden ze het allemaal super leuk! De opdrachten zaten goed in elkaar en we hebben alles gevonden.Mevr. van Leeuwen-Heijblom, Wormerveer

Beste mensen van tipskinderfeestjes.nl. We wisten niet dat er zoveel te beleven was op schiphol voor de kinderen. Bedankt voor het werkelijk tot in de puntjes verzorgde pakket scheelde mij weer een hoop tijd! Familie van Dijk, Vught

Missie geslaagd. Een geweldig partijtje en goed verzorgd. Bedankt. Mevr. Schijndel, Bennebroek

meld dit bericht aan een moderator

marie-louise01 Geplaatst op 19-03-2017, 11:44 Reageer
gebruiker
Verstuur prive bericht

meld dit bericht aan een moderator