|
kleurjetshirt
|
Geplaatst op 13-06-2005, 16:33 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo Sandra,
Afgelopen zaterdag was het feestje van onze dochter Sophie. Alle genodigden, allemaal meisjes van ongeveer 6 jaar, hebben heerlijk gekleurd. De meiden waren zeer enthousiast! Ik had er een wedstrijd van gemaakt wie het mooist het t-shirt kon inkleuren. Het eindresultaat was prachtig.Na afloop kregen ze allemaal een medaille.
Kortom een leuke opdracht voor een feestje en ze nemen iets tastbaars mee naar huis. Ik zal de tip verspreiden!
Met vriendelijke groet:
Thea
Dit bericht is gewijzigd op 22-01 09:19.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Altijd veel voorraad, dus een supersnelle levering mogelijk! |
|
|
|
|
|
|
kleurjetshirt
|
Geplaatst op 27-08-2005, 12:03 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Beste Sandra,
Afgelopen zaterdag hebben de kinderen op Ian's verjaardagsfeestje zich super vermaakt met het kleuren van hun hoogst persoonlijke T-shirt. Bovendien was het een goed rustmoment - ook voor de ouders . Iedereen was heel trots op het resultaat en sommige kinderen hadden vandaag hun zelfgekleurde T-shirt aan om het te laten zien aan de schooljuf.
Met vriendelijke groeten,
Karen
Dit bericht is gewijzigd op 03-05 10:19.
|
|
|
|
|
|
kleurjetshirt
|
Geplaatst op 06-09-2005, 09:43 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo Sandra, Het feestje was een groot succes. De shirts hebben ze erg lang heel geconcentreerd aan gewerkt (echt boven verwachting voor zoveel jongens bijelkaar) dus ook een succes zou ik zeggen. Zelfs de grootste jongen (papa) heeft een shirt gemaakt. 1 kindje was ziek vandaar...... Ik heb een paar foto's bijgevoegd. Groeten, Amarant
Dit bericht is gewijzigd op 03-12 11:09.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|