|
Kleur-styling
|
Geplaatst op 17-01-2012, 13:26 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Tiener Workshop Kleur
Bij deze workshop wordt iedereen actief betrokken en ontdek je welke kleuren je laten stralen. Na het kleuradvies gaan we met z’n allen een persoonlijke collage/moodboard maken in de kleuren die bij jou passen. Je krijgt er meteen een beeld bij en neemt ook een leuk aandenken van het feest mee naar huis.
Tiener workshop Kleur & Make-up
Bij deze workshop wordt de workshop Kleur aangevuld met een Make-up workshop.
Tiener Workshop Styling
Bij deze workshop wordt iedereen actief betrokken en ontdek je welke kledingstijl bij je past. Ieder seizoen is er nieuwe kleding in de winkel te vinden. Nieuwe kleuren en nieuwe modellen. Welke stijl past bij jou?
Na het stylingadvies gaan we met z’n allen een persoonlijke collage/moodboard maken en plaatjes zoeken van kleding, welke bij jou past. Je krijgt er meteen een gevoel bij en neemt meteen een leuk aandenken van mee naar huis.
Tijdsduur ca. 2 uur
Reservering is mogelijk van maandag t/m zaterdag.
Voor de avonduren geldt een toeslag van 25 euro.
Buiten Almere wordt er een reis/onkostenvergoeding van 0,35 cent per kilometer berekend.
Voor tarieven en reservering bel 036-5354465 http://www.kleur-styling.nl
Dit bericht is gewijzigd op 17-01 13:27.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Kleur-Styling verzorgt de gezelligste feestjes voor je verjaardag! |
|
|
Kleur-styling
|
Geplaatst op 25-01-2012, 11:28 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
voor de 2e keer het verjaardagfeestje voor mijn dochter geregeld via Ingrid. Geweldig , alle meiden zijn zeer geintresseerd, ze leren er veel van (inclusief ik zelf) en praten er nog weken over. Een apart feestje, spannend voor de meisjes (hebben dit nog nooit meegemaakt), worden ruim 2 uur beziggehouden (ik hoefde zelf echt niets te doen). Ingrid zorgt voor een verrassende, relaxd verjaardag feestje wat nog betaalbaar is. ECHT EEN AANRADER!!!!
Bedankt weer Ingrid, misschien tot de volgende keer, of nu iets voor mijzelf!!!!!!!!"
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Kleur-Styling verzorgt de gezelligste feestjes voor je verjaardag! |
|