|
petradententer
|
Geplaatst op 02-01-2012, 17:21 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ken je dat probleem? Elk jaar moet je weer bedenken wat je wil gaan doen op het partijtje voor je dochter of zoon.
Wat dacht je van een leuke fotoshoot van de jarige job met al haar/zijn vrienden. Dit kan in je eigen huiskamer, ergens op locatie of in een gehuurde ruimte.
De prijzen zijn v.a. € 12,50 per kind, met een minimum van 6 kids. De kinderen krijgen binnen 2 weken van de shoot een eigen cd-rom met 8 foto’s van zich zelf en 2 groepsfoto’s en een foto waar ze samen op staan met de jarige job. Tevens ontvangt iedereen bij de cd-rom een groepsfoto 10x15.
De foto’s zet ik erop op normaal formaat, zodat iedereen ze zelf kan uitprinten en eventueel kan laten vergroten.
Voor feestjes buiten Purmerend bereken ik reiskosten. € 0.19 per kilometer berekend met de ANWB routeplanner.
Lijkt je dit iets, neem dan contact met mij op via: petra1445@hotmail.com. Bellen kan ook op nummer 06-21171967.
Mocht je andere ideeën en of wensen hebben voor de shoot, dan behoort dit ook tot de mogelijkheden. Uiteraard tegen een passende offerte. Voor feestjes buiten Purmerend, bereken ik reiskosten door.
Nieuwsgierig neem dan een kijkje op mijn website: http://www.petradententer-fotografie.eu
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|