|
silviederks
|
Geplaatst op 15-12-2011, 14:00 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Is je zoon of dochter binnenkort jarig? Wil je graag een origineel en
betaalbaar kinderfeestje organiseren, maar heb je even niet de spirit of
de creativiteit? Dan ben je hier aan het juiste adres. Ik heb 13 leuke
themadraaiboeken voor je gemaakt, zodat je zorgeloos aan het
kinderfeestje kan beginnen!
Waarom een draaiboek bestellen? * Een draaiboek helpt je met de voorbereidingen en geeft je nuttige tips, zodat het kinderfeestje niet kan mislukken. * Er staan ideeën in voor onder andere traktaties, eten en drinken, uitnodigingen, de aankleding en het uitpakken van de cadeautjes. * Aan elk scenario is gedacht: oud of jong en binnen of buiten. * Er staan duidelijk beschreven knutsel- en spelactiviteiten in waar je uit kunt kiezen (zelfs nog voor een tweede of derde feest!). * De activiteiten zijn te combineren in een speurtocht (op het kook- en knutselfeest na), welke in het draaiboek uitgebreid wordt uitgelegd. * Je krijgt enkele voorbeelddraaiboeken met tijdsplanning, zodat je een indruk krijgt hoe een feestmiddag eruit kan komen te zien. * In de bijlagen staan kleurplaten, sjablonen en uitnodigingen om zelf uit te printen.
Je kunt kiezen uit 12 thema's: Voetbalfeest Prinsessenfeest Piratenfeest Ridderfeest Zomerfeest Dorafeest Griezelfeest Dinosaurusfeest Kookfeest Knutselfeest Meidenfeest Cowboyfeest
Kijk op http://www.feestjesvoorkinderen.nl
Tot gauw!
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
feestjesvoorkinderen |
|
|
|
|
|
|
|
|
silviederks
|
Geplaatst op 27-01-2012, 23:02 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Dank je wel voor het verzenden van het draaiboek. Ik ben razend enthousiast! Ik heb al een aantal keer een draaiboek via internet besteld, maar nog niet eerder heb ik ze zo duidelijk, verzorgd, netjes en leuk gevonden. Je kunt aan alles merken dat jij met heel veel zorg en aandacht aan het draaiboek hebt gewerkt. Je hebt er, wat mij betreft, een nieuwe klant bij In januari en februari zal ik weer bij je aankloppen ivm de verjaardagen van mijn 2 stiefkinderen en ook mijn schoonzusje - waar ik je gepromoot heb, haha) zal zich bij jou melden voor haar 3 kids. Voor nu, heel erg bedankt voor het draaiboek en veel succes met je bedrijf! Groetjes, Hakima”
Dit bericht is gewijzigd op 27-01 23:03.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
feestjesvoorkinderen |
|
|
|