publi Geplaatst op 25-10-2004, 08:54
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Adverteren wordt beperkt tot maximaal drie posts per alias en/of bedrijf iedere 5 dagen. Dit betekent als u dus meerdere onderwerpen onder de aandacht wil brengen u dit in één (lange) post dient te doen. Zoals genoemd in de Algemene Forumregels: http://www.kinderfeestjes.nl/forum/v.../view/id/2182/d/Algemene_forumregels is het hebben van meerdere aliassen niet toegestaan. Waar dit nog van toepassing is is men bericht een keuze te maken uit de aliassen. Overige aliassen worden opgeheven.

Aangezien posts meerdere categorieen kan betreffen, Bijv provincies, wil ik toestaan dat er in maximaal 3 categorieen in die 5 dagen wordt gepost. De 5 dagen beginnen te tellen vanaf de eerste post. Wilt u die drie gebruiken dan moet dat op diezelfde dag gebeuren.

Iedere post die meer is wordt verwijderd. Bij overmatig misbruik van deze regel zal er niets anders opzitten dan de betreffende alias te verwijderen van dit forum. Ik vertrouw erop dat dit niet nodig zal zijn.

Dit bericht is gewijzigd door een moderator of adminstrator op 09-04 01:18.

meld dit bericht aan een moderator

publi Geplaatst op 08-10-2006, 23:18
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Ik zie recent veel gereageerd worden op eigen berichten. Daar wordt door anderen naar mij toe vragen over gesteld. Vandaar even duidelijkheid hierover.

In de forumregels staat :

"-Het kunstmatig hooghouden van posts door zinloze replies, of het aantal posts proberen te verhogen door nutteloze posts te maken is niet toegestaan."

Verder staat hierboven de limiet van 3 posts per 5 dagen. Dat blijft ook zo. Die 3 posts mogen wat mij betreft ook in een reactie zijn op een eigen onderwerp ipv een nieuw bericht. Wel moet de reply dus zinvol zijn. Dit kan bv een aanvulling zijn op het originele bericht. Indien u niets zinvols aan te vullen of in een vervolgbericht te melden heeft maak dan gewoon een nieuw bericht.

Wat een zinvol bericht is wordt door mij bepaald.

meld dit bericht aan een moderator