|
marianne2
|
Geplaatst op 11-04-2011, 17:45 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Dit draaiboek met "Wie is de Mol" als thema is orgineel, spannend en vooral verrassend!
Het bevat o.a. de uitnodigingen, tips en spelopdrachten natuurlijk helemaal in het thema van WIDM. Alles compleet beschreven van begin tot einde van het feestje. Heel leuk voor kinderen/jongeren die het programma wel eens hebben gevolgd (of wie is de mol junior natuurlijk) Het feestje is geschikt voor 6-12 kinderen/jongeren vanaf ongeveer 9 jaar. Ook zeer geschikt als tienerfeest voor zowel jongens als meisjes.
Het zijn verschillende spelopdrachten natuurlijk helemaal in het teken van het thema "wie is de mol". Uiteraard komen de "Jokers" en "De Test" ook in dit feestje voor. Nieuw: "De Test" als interactieve test op de computer!!
Het draaiboek wordt steeds weer aangepast door leuke tips en aanvullingen van andere ouders. Ook heb ik diverse links van de afleveringen bijgevoegd zodat je kunt zien waar ik de spellen op heb gebaseerd.
UPDATE: Nu ook al met aanvullingen uit het nieuwste seizoen
Wie is de Mol 2012!!
De kinderen komen er tijdens dit feestje achter of ze een goede mol zouden kunnen zijn én hoe ze door slim en tactisch te spelen de mol kunnen ontmaskeren.......
Duur van dit feestje is ongeveer 4-5 uur, maar er is ruimte genoeg om dit nog in te korten óf juist uit te breiden.
Je zult nog een paar kleine dingen moeten aanschaffen.
Het is een digitaal draaiboek en wordt via mail verzonden.
Kosten van dit draaiboek: 6,00 euro + nú met gratis extraatje!!
Nieuwsgierig geworden? Of wil je nog meer informatie? Stuur me een mailtje. Ik heb ook een website: http://www.feestklik.nl
Groetjes, Marian
Dit bericht is gewijzigd op 21-02 19:39.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|