|
Kleur-styling
|
Geplaatst op 23-01-2011, 21:38 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Make-up party 10-15 jaar
Tijdens de make-up workshop laat Kleur-Styling je zien welke make-up je mooi staat, maar ook hoe je dit zelf goed en gemakkelijk aanbrengt.
• Het reinigen van de huid • Dagcrème aanbrengen • Rouge • Het aanbrengen van de oog make-up • Mascara • Lippenstift
Afsluitend het lakken van de nagels. Aan het eind van de workshop wordt er een groepsfoto gemaakt.
De workshop is inclusief gebruik van spiegels, haarbanden, make-up, wattenschijfjes, nagellak etc.
Sweet Sixteen
Wil je voor je 16e verjaardag een onvergetelijk verjaardagsfeest?
Kleur-Styling laat je zien welke make-up je mooi staat, maar ook hoe je dit zelf goed en gemakkelijk aanbrengt.
• Introductie en korte inleiding over wat er behandeld gaat worden tijdens de workshop. • Uitleg over de reiniging van de huid en de juiste dagverzorging • Theorie van het camoufleren en foundation • Gezichten worden gereinigd, camouflage en foundation wordt aangebracht • Kleuren theorie en het opmaken van de ogen, wimpers en wenkbrauwen • Het aanbrengen van de oog make-up • Het aanbrengen van lippotlood, lipstick en blusher • Tot slot: worden je handen verwend met een sensationele formule van ginseng & gingko biloba. Een heerlijke handscrub die voedt en hydrateert.....ervaar zelf het heerlijke resultaat.
Aan het eind van de workshop wordt er een groepsfoto gemaakt. De workshop is inclusief gebruik van spiegels, haarbanden, make-up, wattenschijfjes etc.
Voor de tarieven en reservering ga naar http://www.kleur-styling.nl 036-5354465 Ingrid Kiezebrink
Dit bericht is gewijzigd op 09-07 19:47.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Kleur-Styling verzorgt de gezelligste feestjes voor je verjaardag! |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kleur-styling
|
Geplaatst op 03-06-2011, 19:17 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoi Ingrid Ik vond het heel leuk dat je gekomen was[s107] Het was leerzaam en iedereen moet bijna huilen toen je weg moest[s109] En we zagen er allemaal mooi uit niet te overdrefen maar heel erg mooi[s106] Ik heb een super feest gehad en iedereen vond het ook en super feest ( jammer dat je niet elkedag komt)
Knuffel van annely[s115]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kleur-styling
|
Geplaatst op 25-01-2012, 11:29 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
voor de 2e keer het verjaardagfeestje voor mijn dochter geregeld via Ingrid. Geweldig , alle meiden zijn zeer geintresseerd, ze leren er veel van (inclusief ik zelf) en praten er nog weken over. Een apart feestje, spannend voor de meisjes (hebben dit nog nooit meegemaakt), worden ruim 2 uur beziggehouden (ik hoefde zelf echt niets te doen). Ingrid zorgt voor een verrassende, relaxd verjaardag feestje wat nog betaalbaar is. ECHT EEN AANRADER!!!!
Bedankt weer Ingrid, misschien tot de volgende keer, of nu iets voor mijzelf!!!!!!!!"
|
|
|
|
|