|
|
|
kleurjetshirt
|
Geplaatst op 17-09-2011, 10:11 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo Sandra,
Gisteren hebben we het verjaardagsfeestje gevierd en ondanks dat het een groep jongetjes van 5 was vonden ze het kleuren van de shirts erg leuk! Ze wilden allemaal het shirt gelijk aan en vanmorgen op school zag ik er ook nog een paar mee rond lopen. Je kunt dus wel zeggen dat het een enorm groot succes was.
Erg bedankt voor de goede en snelle service.
vr. gr
Ingrid
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Altijd veel voorraad, dus een supersnelle levering mogelijk! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kleurjetshirt
|
Geplaatst op 11-11-2011, 08:18 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Kleurjetshirt.nl geeft kleur aan je feestje. Tijdens je feestje gezellig een eigen tshirt inkleuren. Dat is gaaf!
Aan het einde van je feestje, nadat jullie een lekker tijdje aan het kleuren zijn geweest, binnen of buiten, heeft iedereen een bijzonder aandenken om mee naar huis te nemen. Jouw feestje zullen je vriendjes en vriendinnetjes altijd herinneren. Bestel daarom bij kleurjetshirt.nl de leukste shirts voor jongens en meisjes. Bijvoorbeeld vlinders en piraten. Alle maten zijn beschikbaar en de kunstwerkjes blijven ook na het wassen mooi, dankzij onze speciale textielkleurstiften. Dus geef kleur aan je feestje, ga naar http://www.kleurjetshirt.nl!
|
|
|
|
|
|
|
|
kleurjetshirt
|
Geplaatst op 23-11-2011, 12:42 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoi Sandra, Vorige week hebben we je shirts en toebehoren ontvangen. Woensdag was het kinderfeestje van mijn dochter. Ze hebben zich prima vermaakt met het kleuren van hun shirts. Met een korte pauze zijn ze er ruim anderhalf uur mee bezig geweest. Op het eind moesten ze ook allemaal nog hun naam er opschrijven. Al met al een geslaagde activiteit. Groet Mark
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kleurjetshirt
|
Geplaatst op 02-01-2012, 09:18 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Beste Sandra,
Jasmijn haar onverwachtse feestje werd mede door het inkleuren van de shirtjes een groot succes. Zowel de meisjes als jongetjes zijn een aardig poosje hiermee bezig geweest. De ouders wisten niet wat ze zagen toen ze hun kids kwamen halen!
Bedankt voor de supersnelle levering, wat een service!
Groetjes en tot over 3 maanden dan geeft Jur een piratenfeestje en gaan ze weer een shirtje kleuren!
Vriendelijke groet,
Denise
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kleurjetshirt
|
Geplaatst op 20-02-2012, 11:07 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
In één woord geweldig was Mirre haar feestje! (zie foto's) Het kleuren van de shirtjes was een rustpunt in de middag. Alle jongens en meisjes waren er erg enthousiast mee bezig, zie het resultaat. De rest van de middag hielden ze hem allemaal aan, sommige zelfs de volgende dag naar school.
Bedankt voor het meedenken en de snelle levering!
Groetjes Veerle
|
|
|
|
|
|
kleurjetshirt
|
Geplaatst op 03-03-2012, 10:46 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoi Sandra,
Bedankt voor de snelle levering, ik had de shirtjes gelukkig de volgende dag inderdaad al in huis waardoor Maxime zijn feestje een onvergetelijk succes was. Alle jongens waren tot mijn verbazing zeer geconcentreerd aan het kleuren. Ze deden hun shirts gelijk aan voor het schatzoeken (Zie foto).
Volgend jaar wordt Sylvie 5 dan gaan we denk ik cupcakes maken met jou shirtjes met die leuke taart erop.
Nogmaals bedankt!
Groetjes An
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kleurjetshirt
|
Geplaatst op 15-04-2012, 11:14 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo Sandra,
Afgelopen zaterdag was het feestje van onze dochter Sophie. Alle genodigden, allemaal meisjes van ongeveer 6 jaar, hebben heerlijk gekleurd. De meiden waren zeer enthousiast! Ik had er een wedstrijd van gemaakt wie het mooist het t-shirt kon inkleuren. Het eindresultaat was prachtig.Na afloop kregen ze allemaal een medaille.
Kortom een leuke opdracht voor een feestje en ze nemen iets tastbaars mee naar huis. Ik zal de tip verspreiden!
Met vriendelijke groet:
Thea
|
|
|
|
|
|
kleurjetshirt
|
Geplaatst op 22-04-2012, 12:34 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo Sandra,
Gisteren hebben we het verjaardagsfeestje gevierd en ondanks dat het een groep jongetjes van 5 was vonden ze het kleuren van de shirts erg leuk! Ze wilden allemaal het shirt gelijk aan en vanmorgen op school zag ik er ook nog een paar mee rond lopen. Je kunt dus wel zeggen dat het een enorm groot succes was.
Erg bedankt voor de goede en snelle service.
vr. gr
Ingrid
|
|
|
|
|