|
dolphy74
|
Geplaatst op 29-11-2009, 19:11 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Is uw dochter binnenkort jarig ?? misschien is het dan wel leuk om haar feestje thuis te vieren en lekker creatief aan de slag te gaan met haar vriendinnetjes. De kinderen hebben de keuze uit zeer vele kinderkralen, oa HELLO KITTY, de kralen zijn er in heel veel verschillende kleuren, dus ook geschikt als er jongens zijn uitgenodigd, die kiezen vaak de stoerdere kleuren uit.
Ik kom bij u thuis, en neem alle benodigdheden mee voor het maken van een ketting of sleutelhanger.
De eerste 15 km va mijn woonplaats Vleuten zijn voor mijn rekening, daarna zijn de kosten 0,20 cent per km
Prijzen zijn per kind, incl alle materialen en uitleg :
Keuze 1: Sleutelhanger OF ketting 7,50 euro Keuze 2: keuze 1 uitgebreid met een Hello Kitty 3d bedel 9,50 euro Keuze 3 : Ketting EN sleutelhanger 13,50 euro Keuze 4 : 1 sieraad en een sieradendoosje 12,50 euro
De sieradendoosjes worden door de kinderen zelf beplakt met speciaal decopatch papier, de speciale lijm en papier zorgen ervoor dat het net lijkt of alles geschilderd is.
Leuk voor kinderen va 4 jaar !
Tevens een kadootje voor de jarige
De workshop duurt ongeveer anderhalf uur, afhankelijk vd leeftijd. Als er ook sieraden doosjes beplakt gaan worden dan gaat het feestje ruim 2 uur duren.
De workshop wordt gegeven van maandag t/m vrijdag, óók in schoolvakantie's
Voor meer info en foto's, kijk dan op http://www.crealuna.nl
Ook als "doe het zelf " pakket te bestellen, ideaal voor mensen die niet bij mij in de regio wonen, compleet met voorbeeld foto's en een duidelijke uitleg ! vraag naar de mogelijkheden en de speciale prijs.
Groetjes Nathalie nathalie@crealuna.nl

Dit bericht is gewijzigd op 21-05 12:19.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|